Amersfoort |  +31 610 717 372

Wat is social listening?

Dat luisteren naar je klant belangrijk is, weten we maar hoe houd je bij wat er over jou of over de producten online wordt gezegd? Daar zijn gelukkig een aantal handige online tools voor. Denk er niet te luchtig over want als je 'monitoren' goed wilt doen, dan kost dit tijd. Je kunt beter iets meer tijd nemen en de juiste content ontwikkelen dan allerlei content verzinnen die zijn doel voorbij schiet. Social listening dus. 

Lees meer

Luister als een journalist

Je weet pas wat je klant nodig heeft als je naar hem of haar luistert. Op dit moment zijn er zoveel kanalen waar je kunt luisteren, dat je niet niet kunt weten wat jouw klant bezighoudt. Maar niet alleen online kun je klanten volgen, ook gewoon via de consumer afdeling waar de vragen binnenkomen. Ontwikkel op basis van wat je hoort, aansprekende content rondom je product die aansluit bij wat je klant zoekt. Luister dus als een journalist. 

Lees meer
comments powered by Disqus