Hoe blijf je in beeld bij je medisch specialist?

Ik help de farmaceutische industrie zich aan te passen in een snel veranderende wereld waarin inmiddels de meeste communicatie online plaatsvindt.

Hoe blijven we in beeld bij onze medisch specialisten? Hoe blijven we in contact? Maar ook; hoe schalen we onze mensen op? Hoe laten we hen ‘online’ denken? Over een paar maanden hebben we een launch van een nieuw product. Hoe zetten we onze online tools zo optimaal mogelijk in?

Tijdens mijn digitale spreekuren adviseer ik marketing managers over het begeleiden van hun team, ik ondersteun programma managers bij het inrichten van e-learnings (funfactor?) en train complete teams om LinkedIn professioneel in te zetten.

Ik neem medewerkers mee in de online wereld, ik leer ze anders denken, pro-actief zaken oppakken. Aan de slag met LinkedIn; social selling, Sales Navigator, persoonlijk profiel inrichten, bedrijfspagina opzetten, adverteren, contentontwikkeling, planning, ondersteunen van medewerkers en 1:1 coaching.

We kijken ook samen naar wat de afgelopen jaren is ontwikkeld. Sluit dit nog aan bij de huidige tijd? Als een HCP zich inschrijft op een nieuwsbrief, hoe ziet dan de follow up eruit? Bij het delen van een website-pagina via LinkedIn, hoe ziet dat er dan uit? Je wilt starten met een bedrijfspagina op LinkedIn, maar welke content ga je delen en hoe ga je dat doen?

Get the Basics Right

Het is belangrijk om stap voor stap nu eerst alles online goed in te richten.

Wil je meer weten over de ondersteuningsmogelijkheden of over de LinkedIn training Social Selling voor accountmanagers (ook  zinvol voor de rest van je team)?

Neem contact op of stuur een app-bericht via 06 10717372.

Wil je elke twee weken een tip in je mailbox met wat je allemaal online kunt binnen farma met de nadruk op LinkedIn? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief ‘Suzanne Deelt’.

Hoop je snel online te zien!

Suzanne

#getthebasicsright #linkedintips #farma #ditigalsupport