Home/Aanbod
Aanbod2022-04-11T14:15:50+00:00

Strippenkaart is handig

Af en toe support nodig bij je online marketingactiviteiten?

Bestellen
Doe de quiz

LinkedIn adverteren

Bereik elke doelgroep gericht via LinkedIn adverteren.

Meer info

LinkedIn Trainingen

Hoe blijf je als accountmanager in beeld bij je doelgroep?

Online trainingen
Relevante content

Bouw aan vertrouwen

Met het delen van relevante content, bouw je aan vertrouwen met je klant. Maar hoe doe je dat?

Zo doe je dat

Webinar terugkijken

Kijk hier het webinar over content maken voor LinkedIn.

Kijk het webinar

Starten met LinkedIn?

Wil je starten met LinkedIn? Gebruik deze checklist.

Checklist

Claim je domein

Is jouw domein al geclaimd als kennisdomein?

Laat je inspireren

‘Met Suzanne Torenvliet zijn al je webproblemen opgelost. Als je Suzanne inhuurt, huur je eigenlijk een complete multichannel-afdeling in. Suzanne heeft allround kennis van alle facetten van online marketing en executie. Vanaf de eerste dag is Suzanne je collega en lijkt het alsof je al maanden samenwerkt. Open en duidelijke communicatie, heel prettig om zo samen te werken.’ Maarten Boschloo MBA, Multichannel Marketing Lead, Glaxo Smith Kline

Maarten Boschloo, GSK

Stop met het vertalen van global content (of toch niet?)

Contentontwikkeling gaat steeds sneller, ook binnen farma. Via contentplanners kunnen we kiezen uit content voor emails, websites, Ipads en webinars. Content genoeg, maar wel allemaal aangeleverd door het hoofdkantoor en dus in het Engels.  De grote vraag op kantoor is dan; vertalen we deze content of niet? De meningen hierover zijn verdeeld. 'Alles gaat tegenwoordig toch in het Engels, en al helemaal in de medische sector. Artsen zijn gewend aan Engels. ' Dat is zo maar toch is het belangrijk [...]

Farma onderzoekt social listening nog voorzichtig

Social listening is luisteren naar wat er online gebeurt. Grote B2C bedrijven doen niet anders. Zij luisteren constant naar de klant online en reageren ook direct. Dat is voor farma lastig omdat social media kanalen vaak ontbreken. Toch zie je langzaam farma marketeers voorzichtig meer naar buiten kijken. Communicatiemogelijkheden met doelgroepen nemen af, content komt vaak van het hoofdkantoor; hoe kun je dan toch een eigen draai geven aan je communicatie? Door te luisteren naar wat er buiten gebeurt. Als [...]

Go to Top