Professioneel aan de slag met LinkedIn
Hoe blijven we in beeld bij onze klanten nu we praktisch geen fysieke afspraken meer hebben? LinkedIn kan hierin een belangrijke rol vervullen. Maar dan moet je wel weten hoe je dat doet.
Met deze basistraining, speciaal voor salesteams binnen de farmaceutische industrie, inspireer ik medewerkers professioneel met LinkedIn aan de slag te gaan.
Hoe blijf je als accountmanager in beeld bij je klant? Wat is relevante content? Waar vind ik die? Wat zijn de do’s en dont’s voor farma-medewerkers op LinkedIn?
Na de training:
- Weet je waarom het belangrijk is dat je Linkedin gaat inzetten voor je werk.
- Weet je hoe je je persoonlijke profiel, professioneel inricht.
- Weet je wat social selling is en hoe je aan je social selling index-score werkt.
- Weet je met welke content je interessant bent voor je medische doelgroep
- Weet je hoe je je doelgroep kunt uitbreiden
- Weet je welke content je wel en niet kunt plaatsen op LinkedIn
- Weet je alles over hashtags en alle andere functionaliteiten van LinkedIn
- Weet je alles over en de werking van het algoritme op LinkedIn.
- Weet je ook hoe je LinkedIn voor jezelf interessant maakt als kennisplatform
- en weet je in grote lijnen hoe Sales Navigator werkt.
Duur Training: 1,5 uur + 45 min follow up training
Groepstraining: max 10 deelnemers
Locatie: ZOOM of Teams