Blijf bij met de Digital Catch Up Sessies
Wil jij een betere gesprekspartner zijn voor je digitale projectmanager- collega of digitale agency? Wil jij creatievere oplossingen kunnen voorstellen aan je team? Wil jij begrijpen waar het innovatie-team binnen de organisatie mee bezig is?
Dan zijn deze Digital Catch Up sessies echt iets voor jou.
Het gaat er niet om dat je na een sessie exact weet hoe zaken werken, maar je weet wat het is en wat je er mee kunt. Jij hebt namelijk gewoon je eigen werk. Maar hoe fijn zou het zijn als je net even wat meer weet dan nu?
Schrijf je dan nu in. Vergroot je digitale kennis en laat je inspireren.
Welke kennis ga ik met je delen?
Denk bijvoorbeeld aan… email-automation, hoe werkt dat? Wat is SEO en het verschil met SEA, hoe zit dat dan? Heeft SEA wel zin voor mijn doelgroep? En wat kan ik eigenlijk met Google Analytics? Hoe ziet dat er uit? Ik wil een LinkedIn advertentie plaatsen, hoe doe ik dat? Moet ik een tag invoeren? Wat is dat, een tag? Hoe krijg ik meer verkeer naar mijn website? Wat zijn de mogelijkheden voor het organiseren van een webinar of hoe begin ik een podcast? Hoe haal ik alles uit mijn bedrijfspagina op LinkedIn? Hoe werkt Twitter eigenlijk en zou dat iets voor mij zijn? Adverteren via Facebook, is dat iets waar ik mij mee bezig moet houden?
En misschien nog wel veel meeeeeer.
Na deze sessies kun je voor jezelf beter afwegen of iets past in je marketing strategie of niet en ben je op de hoogte van terminologie en functionaliteiten.
Ik heb er zin in!
Hopelijk zie ik je snel in één van de live sessies of misschien wel bij allemaal?
Weet dat ik het echt niet ingewikkeld maak. Dat kan ik ook niet want ik ben geen digital expert maar ik weet inmiddels wel heel veel. En het voordeel van mij is dat ík weet, waar jij iets aan hebt.
Het gevaar met experts is namelijk dat ze vaak te diep de materie in gaan waardoor jij door de bomen het bos niet meer ziet. Je hebt deze kennis ook eigenlijk helemaal niet nodig. Het gaat er bij jou om dat je weet waar het over gaat en dat je, met de basiskennis die je straks hebt, meer zelfvertrouwen krijgt en een betere gesprekspartner bent voor je digitale projectmanager- collega en je digitale agency.
Groet,
Suzanne