Meest gestelde vragen over de online sessies
Hieronder vind je een aantal vragen en antwoorden ter voorbereiding op je aankoop in de webshop. Staat jouw vraag er niet bij, kun je me uiteraard ook altijd een bericht sturen via de site.
Probeer altijd minimaal 48 uur van tevoren je boekingsmoment te verplaatsen of over te dragen aan een collega. Kom je niet opdagen bij je sessie, dan moet je helaas een nieuwe sessie kopen en boeken. Noodgevallen uitgezonderd.
Het kan natuurlijk ook gebeuren dat ik zelf een sessie moet verplaatsen. Uiteraard doe ik dat ook minimaal 48 uur van tevoren en alleen in een uiterst noodgeval.
Kun je wel wat online content support gebruiken? Bijvoorbeeld voor het maken van LinkedIn berichten, advertenties, SEO-omschrijvingen voor je website of een e-mail nieuwsbrief? Overweeg dan een strippenkaart.
Ik schrijf of redigeer snel je teksten voor welk online medium dan ook. Hoe fijn is dat? Dan kun jij ook snel weer verder.
Strippenkaarten zijn er vanaf 8 uur en breed inzetbaar.
Denk daarbij aan:
- LinkedIn berichten organisch maken en plaatsen
- LinkedIn advertenties maken en plaatsen
- Twitter advertenties maken en plaatsen
- Persberichten schrijven
- E-mail nieuwsbrief opstellen
- Webredactie (inclusief SEO)
- LinkedIn – Twitter – Content advies
Ik hanteer verschillende tarieven omdat een inspiratiesessie meer inspanning van mij vraagt dan een praktische sessie waarin ik je vertel hoe je je bedrijfspagina op LinkedIn inricht. In sommige gevallen heb ik ook voorbereidingstijd nodig of bied ik achteraf nog ondersteuning.
Verder zit er verschil in tarieven omdat sommige sessies in groepsverband op kantoor zijn of strippenkaarten voor meer support.
Ik heb deze webshop ontwikkeld omdat ik steeds vaker vragen kreeg over social media. Via deze shop kun je voor jezelf bepalen in welke fase je zit en welke sessie het beste bij je past.
Na een online sessie uit de shop, kun je beter voor jezelf bepalen hoe je verder wilt met geen enkele verplichting over en weer.
Wil je toch liever een persoonlijke afspraak plannen? Stuur mij dan een berichtje.
Achteraf nog een vraag stellen kan altijd.
Ja, bij het afrekenen van je sessie berekent het systeem over je aanschaf 21% BTW. De betalingsbevestiging die je in je mail ontvangt, is tevens je factuur.
Ik heb allerlei online tools uitgeprobeerd maar het prettigst werkt toch Webex van Cisco. Je ontvangt van mij voor de dag en tijd een uitnodiging met link in je mail. Bij aanvang klik je op de mail en de sessie opent. We zien en horen elkaar en kunnen onze schermen delen. Je hoeft dus geen applicaties te downloaden van tevoren.
Nee, deze sessies zijn een oplossing voor mensen die even snel bijgepraat willen worden op een bepaald vlak. Verder ben ik druk met het ontwikkelen van websites, online advertentiecampagnes, coach ik medewerkers on the job en geef ik workshops. Als ik alleen online sessies zou doen, krijg ik wel hele kleine oogjes.
Ik blijf continue bezig met het aanvullen van de online sessies. Het kan dus zijn dat jouw sessie nog in ontwikkeling is. Maar neem direct contact met me op dan bespreken we de mogelijkheden.
Na je boeking ontvang je van mij zo snel mogelijk een email met daarin een aantal data waarop we de online sessie kunnen plannen.
Houd er wel rekening mee dat ik deze alleen overdag plan en niet in de kindervakanties.
Nog een vraag?
Staat jouw vraag er niet bij? Stuur me dan een berichtje of app mij op 06 107177372. Ik zie je vraag graag tegemoet. Groet, Suzanne