Loading...
//E-mail nieuwsbrief
E-mail nieuwsbrief 2018-04-19T10:15:11+00:00

Voilà in de pocket, nooit meer loslaten

Alle social media updates en tweets ten spijt, met een e-mail nieuwsbrief bereik je echt je doelgroep. Deze mensen hebben zich, door iets van je te kopen of te lezen al aan jou verbonden. Uiteraard ben jij zo slim geweest om ze een vinkje voor de nieuwsbrief te laten zetten.

Voilà, in de pocket, nooit meer loslaten die klant.

Deze klant die notabene al positief gestemd is, ga je nu verblijden met een nieuwsbrief met nog meer moois en met nog meer handige tips. Deze combinatie is via social media een stuk lastiger.

Daarom is een bestand met mailadressen goud waard, dat is jou kapitaal en daar moet je zuinig op zijn. Stuur dan ook geen flauwekul of een nieuwsbrief met weinig informatie omdat je het even niet weet. Stuur de nieuwsbrief dan niet.

Let op; op 25 mei 2018 gaat de nieuwe Privacywet in. Zorg dat je je zaken in orde hebt. De regels met betrekking tot je email nieuwsbrief lees je op de website van Sprout.

Stuur alleen een nieuwsbrief als jezelf overtuigd bent van de kracht en je zeker weet dat de ontvanger deze direct wilt openen en wilt doorlezen. Als dat je al lukt dan ben je een topper en begrijp ik niet waarom je deze tekst nog leest.

Belangrijk hierbij is het juiste gebruik van titels, teksten maar vooral ook je onderwerp. Vaak genoeg zie ik daar nog staan: Nieuwsbrief november 2017. Duh, dat gaat ‘m dus niet worden. Boring. Dat kan vast spannender. Bekijk de inhoud en verplaats je in je doelgroep. Welk onderwerp spreekt het meeste aan? Bedenk daar een aantrekkelijke opening bij.

Houd vervolgens goed in de gaten via de analytics welke nieuwsbrief op welk onderwerp het meest is geopend en je weet direct in welke hoek je het de volgende keer moet zoeken.

Heb je er toch moeite mee? You know where to find me.

Oja nu we er toch zo gezellig over bezig zijn,  schrijf je dan direct even in voor mijn nieuwsbrief