Module: Keuzemodule
Kies je eigen module Module: Content Curatie Module: Social Listening Module: Inbound marketing Module: Digitale Tools Module: LinkedIn Sales Navigator Module: Hoe maak ik een podcast? Module: Hoe start ik [...]
Kies je eigen module Module: Content Curatie Module: Social Listening Module: Inbound marketing Module: Digitale Tools Module: LinkedIn Sales Navigator Module: Hoe maak ik een podcast? Module: Hoe start ik [...]
Binnen farma zijn de campagnes meestal gericht op de producteigenschappen. Helaas werkt dat niet meer in deze vorm. Probeer meer aan te sluiten bij de emotie van je doelgroep en [...]
In deze module leer je hoe de campagnemanager van LinkedIn werkt, hoe je je medische doelgroep segmenteert en hoe je advertenties opmaakt.
Blijf in beeld bij je medisch specialist door relevante content aan te bieden en binnen de wettelijke kaders te blijven. We passen je persoonlijke profiel, zakelijk aan, gaan aan de [...]
De website is de basis van je online marketing strategie. Hoe verhoog je het verkeer naar je website? Waarom zijn metatags belangrijk? Wat kan SEA hierin betekenen? Wat kun je [...]
De email-nieuwsbrief is nog steeds de meest krachtige online marketing tool die er is. Maar welke content zet je er in? Hoe weet ik wie, welke content het meest [...]