//Analytics
Analytics2018-12-19T13:19:35+00:00

Gebruik de data van je website

Als je Google Analytics goed hebt ingesteld, is het heel eenvoudig om via de app Analytics op je smartphone het verkeer van en naar je website in de gaten te houden. Heb je net een post geplaatst op Facebook of Linkedin? Houd dan eens bij of het verkeer op je website toeneemt.

Je kunt daarin ook nog een stap verder gaan en gaan experimenteren met adverteren via social media. Bereid je advertentie wel goed voor. Wat wil je precies bereiken, wie wil je bereiken en met welke content ga je dat doen?

Heb je hier hulp bij nodig? Laat het me weten, ik kijk graag met je mee en kan ook de advertenties voor je ontwikkelen, starten en bijsturen.

Maar vergeet niet; het begint altijd bij je website. Als je content wilt delen via een online advertentie zorg er dan eerst voor dat het artikel netjes op je site staat.

Communiceer bijvoorbeeld niet alleen starttijden van een event via een Facebook update maar zorg dat ook de website is aangepast naar de laatste stand van zaken. Kortom, zorg ervoor dat de website en je social media een twee-eenheid is. Het één kan niet zonder het ander en andersom.

Meer over webbeheer

Meer weten?